// TINY STUNNING B&W APARTMENT//

10/07/2015

When I came across this apartment in Sweden I did a double take. Not only is the space absolutely cool and Scandinavian, but it oozes charm and functionality. And the best part is that the whole flat is only 59 square metres. I find it fantastic to be able to get this much out of such a small space, and I would happily live here myself. I mean just check out that skylight...

HAPPY WEEKEND people, Autumn has returned, and we are about to turn the heating back on :)

Da jeg faldt over denne skønne mini lejlighed i Sverige, var jeg lige ved at dåne. Ikke nok med at denne lejlighed er fuld af smarte opbevarings løsninger, den har også en masse cool Skandinavisk design, og funktionalitet, og så er den på bare 59m2. Det er jo helt fabelagtigt hvis du spørger mig. Og nåh ja, jeg jeg glemte vist at nævne udkigsposten på toppen - nyd udsigten over byens tage med din morgen kaffe :)

Rigtig god weekend - og hvor sommer lækkert er vejret lige !! :-)

 Via Boligmagasinet

3 comments:

Thanks for leaving me a comment - I love reading what you have to say

♡ A